.

AD BANNER

İpek Efendi 43. Divan



Aşkınla rızanı isterim Allah
Lütfunla cemalin dilerim Allah


Koymadın sen bende namusu arı
Arzu eder gönlüm daim didarı
Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

Seni zikretmeye geldim cihana
Münkirler diyorlar bize divane
Eridi vücudum dayandı cana
Fenadır bu canım n'iderim Allah

Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

Başladı vücutta gizli bir yanış
Acep nasip midir dost ile barış
Hakikat âlemin sor karış karış
Makam-ı Mahmud’a giderim Allah

Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

Benim nefsim beni çok kötü etti
Çok şükür Hüsnü’ya elimden tuttu
Günahkârım amma bin bir umuttu
Yokluk ile birlik eyledi Allah

Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

Sai gayret ile çıktım bu kaşa
Bu hali görenin hep aklı şaşa
Layık mıydım Mevlam ben bu işe
Mücahid ummana daldıran Allah

Bu gün hakikatte kurdular dar’ı
Gönüllü sehpaya giderim Allah

İbrahim İpek Efendi