.

AD BANNER

Yanarsa Gardaşım Yanar!

 Varsa imla hataları;

BİLİNÇLİ 

. 

Altı Şubat sabahında Maraş’ta

Başımıza balyoz indi; duy gardaş

Bomba mıdır beton çöktü bu kışta

Üstümüze kat kat bindi; duy gardaş

 -

Başım başım garip başım

Zehr’oldu eğmeğim aşım oyy

Hatay derler bize uzak diyardı

Bir zamanlar mamur bir Antep vardı

Kocaman Adana dünya kadardı

Derler harap olmuş şindi; duy gardaş

 -

Yazım yazım kara yazım

Dinmiyor yürekte sızım oyy

Kıyamet mi kopan bilmem nasıl iş

Sağa döndüm sola döndüm yok gidiş

Soğukla yoklukla ayrıca didiş

Çaresizlik bizi yendi; duy gardaş

 -

Yaman yaman derdim yaman

Veran oldu Adıyaman oyy

 -

Hallarım perişan acanslar söyler

Derler ki yıkıldı kazalar köyler

Gavur Müslümanı merhamet eyler

Yarayı saramaz kendi; duy gardaş

 -

Ölüm geldi takır takır

İmdat diyor Diyarbakır oyyy

 -

Gardaş bu zelzele bağrımı deldi

Çoğu insanımız enkazda öldü

Azerbaycan Kıbrıs koşarak geldi

Yedi nokta yedi dendi oyyy gardaş

 -

Değme tabip yaram kanar

Yanarsa gardaşım yanar oyy

Benim ülkem hepten harap

Nerde Acem nerde Arap oyyy

Suat Zobu

Başımız sağ olsun.

Ölenlerimize Allah’tan rahmet diliyorum

Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın inşallah.

 

.