.

AD BANNER

Bir Çay Yaptır Kardeşim



SUAT ZOBU şiiri:
Şiirin hikayesi
Sevgili dostum, kıymetli arkadaşım, kardeşim Nurettin Sen’den şu mesaj geldi:

“Suat Bey, seni ve şiirlerini çok seviyorum.

Selamlar.”

Nurettin Şen

***** eyvallah *****
.
Selam göndermişsin aldım selamı
Selamın kelamın başımda benim
İnan ki unuttum kederi gamı
Dostluğun bal olur aşımda benim..
.
Bir haber ver köyden, dostlardan bana
Sözün ilaç olsun sıkılan cana
Irmaktan beriye Çaydan bu yana
Yoğrulsun toprağım taşımda benim..
.
Mevlam kimselere vermesin acı
Hastaya sökere sunsun ilacı
Öyle bir anlat ki Köyün Yamacı
Yansısın gözümde kaşımda benim..
.
Dostane bakarım dostça görürüm
Dostların varlığı olur gururum
Çağrıya koşarım yayan yürürüm
Olsa da kar boyu döşümde benim..
.
Moral önemlidir dostluk önemli
Bir çay yap ki kardeş demli mi demli
Doldur cam bardağa şöyle kıdemli
Kolaylık sağlansın işimde benim..
.
Sen de selam söyle benden de gene
Bir Nurettin Şen’e, bir Hasan Şen’e
Minnettar kalırız kadir bilene
İster küçük ister yaşımda benim..
.
Suat Zobu

.