.

AD BANNER

Serçeşmedir Gözümüz..!


ALMANYADAKİ ALİ KARDEŞİME:

Ben burda öksüzüm sen orda yetim,

Nedense gülmüyor yüzümüz Ali.

Durumu anlatmak benim niyetim,

Millet için yanar közümüz Ali.



Bizler bir bütünüz, aynı âlemiz,

Vatana millete olmaz hilemiz,

Yüzlerce senedir bitmez çilemiz,

Kurumaz serçeşme gözümüz Ali.


İki yaka birden gelmez araya,

Konduya layığız onlar saraya,

Allı-morlu, bizler mahkûm karaya,

Kara mıdır tümden yazımız Ali.


Vatan millet desek alay ederler,

Ben şuyum ben buyum ayrı giderler,

"Ben de Türk’üm" desen faşistsin derler,

Geçmiyor kimseye sözümüz Ali.


İsa’ya Musa’ya sanma yarandık,

Hain gibi takır takır tarandık,

Suçladılar didik didik arandık,

Ortaya serdiler gizimiz Ali.


Sınırdan törenle yurda daldılar,

Hepsi "Ermeni’yiz" deyip oldular,

Kürt, Türk, Roman ayrım ayrım böldüler,

Korkarım kalmadı “BİZ”imiz Ali.


Yazacak çok şey var yazamam Ali,

Ağzımı gene de bozamam Ali,

Kafam karışıyor çözemem Ali,

Bozuluyor gün gün özümüz Ali…


Suat Zobu

ANKARADOKUZnisan2015

Edebiyat Defteri





.