.

AD BANNER

Kimse Duymasın..!

















Şiirin Hikayesi

Bu günlerdeki ruh halim.

.


İki lafı bir araya getirip,

Yazamadım Ahmet, deme kimseye,

Tek satırı baştan sona bitirip,

Dizemedim Ahmet, deme kimseye.

-

Hece mi demiştin serbest şiir mi?
Sevmeye dair mi, aşka dair mi?
Büyü mü yaptılar, yoksa sihir mi?
Çözemedim Ahmet, deme kimseye.
-
Ara sıra şiir miir yazardım,
Bazen yazar bazen geri bozardım,
Ben mimarım, çizgi falan çizerdim,
Çizemedim Ahmet, deme kimseye.
-
Ne kafiye kaldı ne de bir uyak,
Nakarat kalmadı yok uygun ayak,
Sanki bin kişiden yemişim dayak,
Tezemedim Ahmet, deme kimseye.
-
Basiretim bağlı dilim lal gibi,
Yazmayı isterim sözü bal gibi,
Deryada başıboş kaldım sal gibi,
Yüzemedim Ahmet, deme kimseye.
-
Gönlüm kara delik tutmuyor yama,
Huzur ışınları girmez odama,
Hayata darılmış değilim ama,
Bozamadım Ahmet, deme kimseye.
-
Senden hiç sır çıkmaz, iyi bilirim,
Bir şeyler yazmazsam çatlar ölürüm,
Bir kısır döngüde döner gelirim,
Uzamadım Ahmet, deme kimseye.
-

Suat Zobu
24MART2000ONBEŞANKARA

.